دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » جاساز200 کيلو حشيش در کامیون بنز/ کشف 126 بسته حشیش از معده یک مسافر هواپیما

جاساز200 کيلو حشيش در کامیون بنز/ کشف 126 بسته حشیش از معده یک مسافر هواپیما

کد خبر: 9724

جانشین فرمانده انتظامي استان از کشف 200 کيلو حشيش درعملیات مشترک ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائين و يگان تکاوري استان خبر داد. 

رخدادشهر: سردار محمدرضا هاشمی فر  بیان داشت: ماموران ايستگاه ایست و بازرسي شهيد "شرافت" فرماندهی  انتظامی شهرستان نائين با همکاري ماموران يگان تکاوري استان حين کنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کاميون بنز مشکوک و آن را به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق صورت گرفته متوجه جاساز در این خودرو شدند که در نهایت  200 کیلو حشیش کشف و راننده خودرو به جرم حمل مواد افیونی دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: راننده قصد داشت این محموله افیونی را به استان تهران منتقل کند که با تیزبینی و هوشمندی بالای ماموران در عملی کردن نقشه خود ناکام شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اصفهان نقطه نا امن برای تمامی قاچاقچیان و مجرمان است گفت: به کسانی که در زمینه تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر فعالیت می کنند هشدار می دهم که بدانند ماموران پلیس با اشرافیت بالای خود جلوی ورودشان را گرفته و اجازه عرض اندام به آنان نخواهند داد.

 کشف 126 بسته حشیش از معده یک مسافر هواپیما 

رئیس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از کشف 126 بسته حشیش از معده یکی از مسافران خروجی با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران این پلیس خبر داد. 

سرهنگ ذبیحل الله دلاور بیان داشت: ماموران پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با تیزهوشی و هوشمندی بالای خود به یکی از مسافران زن که قصد خروج از کشور داشت مشکوک و پس از بررسی دقیق و انجام معاینات پزشکی مشخص شد وی اقدام به بلع  مواد مخدر در معده خود کرده است.

وی افزود: با محرز شدن جاسازی مواد مخدر در معده متهم، وی در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف شد که در ادامه این شخص به بیمارستان منتقل و پس از انجام اقدامات پزشکی نهایتاً 126 بسته معادل هزار و 740 گرم مواد مخدر از نوع حشیش از معده متهم خارج شد. 

رئیس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه متهم پیش از این نیز به جرم بلع و انباری مواد مخدر در معده خود توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) تهران دستگیر شده بود گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و این زن برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دلاور با بیان اینکه ماموران پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود با هرگونه اقدامات مجرمانه برخورد می کنند گفت: از مسافران و مراجعه کنندگان به فرودگاه می خواهیم همکاری لازم را با خادمان خود در پلیس فرودگاه داشته و هرگونه موارد مشکوک و اقدامات غیر قانونی و غیر مجاز افراد را به ایستگاه پلیس مستقر در این فرودگاه اعلام نمایند تا در اسرع وقت با این مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

 دستگیری زوج مواد فروش در نجف آباد 

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد از دستگیری یک زوج مواد فروش و كشف 2 كيلو 150 گرم حشيش دربازرسی ماموران این فرماندهی از متهمان خبر داد. 

سرهنگ ميثم گوهري آراني بیان داشت: در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان نجف آباد از فعالیت مجرم انه يک زوج در زمينه خريد و فروش مواد مخدر مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان با يک دستگاه خودروی سواری پرايد در حال جابه جايي مواد مخدر  هستند  که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و طی هماهنگي مرجع قضايي در یک عملیات ضربتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسي از آن 2 کيلو 150 گرم حشيش را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد تصريح کرد: متهمان اين پرونده که زن و شوهر هستند، دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

 فروش مواد مخدر با خودروي مسروقه 

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه از شناسايي و دستگيري سارق و فروشنده مواد مخدر به همراه کشف يک دستگاه خودروي مسروقه در عمليات مأموران انتظامي اين فرماندهي خبرداد. 

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بيان داشت: مأموران فرماندهی انتظامي شهرستان شاهین شهر با اقدامات هوشمندانه پليسي فردي را که در يکي از محلات این شهرستان علاوه بر فروش مواد افيوني و اقلام ممنوعه ديگر در امر سرقت و خريد فروش اموال مسروقه نيز فعاليت داشت شناسايي و بر اي دستگيري وی وارد عمل شدند.

وي افزود: مأموران با شناسايي مخفيگاه اين متهم طي هماهنگي با مرجع قضايي در عملياتي ضربتي وي را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه متهم موفق به کشف يک دستگاه خودروي پژو 206 مسروقه شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر ادامه داد: متهم که پس از انتقال به مقر انتظامي چاره اي جز اعتراف به فعاليت بزهکارانه خود نداشت به سرقت خودروي مذکور با انگيزه حمل و توزيع مواد افيوني و اقلام ممنوعه ديگر در بين مشتريان خود اعتراف کرد.

 پایگاه پلیس نوشت، اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از شهروندان خواست تا ضمن رعايت هشدار هاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت وسايل نقليه خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوريت هاي 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

کلید واژه ها:
مواد مخدر, نیروی انتظامی
دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید